Te voet naar Santiago De Compostela

Hallo,

Ik ben Marcel Leysen.
Op donderdag 15 maart 2012 ga ik een grote uitdaging aan.
Ik zal dan namelijk van start gaan met een voettocht naar Santiago De Compostela.

Ik vertrek vanuit Branst (provincie Antwerpen, België) en zal ongeveer 2300km wandelen om Santiago De Compostela te bereiken.
De betrachting is om deze tocht in een tijdspanne van 100 dagen uit te voeren.

Ik ga hierbij het aangename aan het nuttige koppelen en zal deze tocht doen ten voordele van enkele goede doelen.

Deze doelen zijn:
* Huize De Steiger: bezigheidshuis voor mensen met beperkingen

* Reumaliga: zelfhulpgroep

Als je me hiervoor financieel wenst te sponsoren, dan vind je de nodige gegevens verder op deze blog. Alvast bedankt hiervoor.

Hopelijk breng ik dit project tot een goed einde en kan ik een mooi bedrag over maken aan de goede doelen.

Het verloop van de tocht kunnen jullie volgen op deze blog en zal bijna dagelijks aangevuld worden.
Wie weet zal bij jullie de microbe ook beginnen te kriebelen.

Groetjes Marcel

vrijdag 27 april 2012

Dag 44 Les Billanges - St.Leonard de Noblat 22,08km (totaal 1120km)

Na een pieperige nacht (plooibedden) toch nog goed geslapen,uit ons bed om 7uur ,Met 4 samen ontbeten en om 8uur vertrokken.Eerst nog een foto gemaakt van enkele vergezichten.De dag droog begonnen ,eerste gedeelte langs de baan daarna het bos in voor heel wat klimwerk. Vanmiddag ons bokes opgegeten onder een afdak met stookhout.De temperatuur was goed om te wandelen en af en toe zon gehad. Om 14 uur de sleutel van onze gite gaan afhalen in de krantenwinkel ,hier is alles op en aan zelfs een wasmachine en een droogkast waar we gebruik van gemaakt hebben.Amai is geen draden boven onze kop met was .s'Avonds gaan eten in een restaurantje aan de overkant eerst een saladebar à volonte ,dan een gegrild hammetje met frittenblokjes en groenteschotel en dessertbuffet met een glaasje bier.Het heeft gesmaakt. Om 21uur hebben ze hier de nachtverlichting van de kerk aangestoken en daar heb ik natuurlijk nog enkele foto's van getrokken. Hier ligt ook een gastenboek en een zekere Patrick Moedts uit Lint is hier eergisteren op 25 april ook gepasseerd,misschien kom ik hem nog wel eens tegen. Groetjes en a demain.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten